CFPW

Cum Faci o Pagină Web

5 Metode de a spori eficiența unei paginii web
Site web eficient
23 februarie 2018

Ai realizat de acum cea mai importantă parte a unei pagini web și ești la etapa de dezvoltare, upgrade. Cauți niște recomandări simple, care nu te vor costa mult timp, dar care îți vor permite să îmbunătățești, într-un mod eficient, cele mai importante aspecte ale site-ului Tău web. Pentru așa situații am pregătit mai jos o listă de recomandări care, la sigur te vor ajuta. 
Dacă încă nu ai nici o pagină web și doar intenționezi să creezi una, citește articolul „Înainte de a crea o pagină web

 

1. Prezintă avantajele ofertei Tale

Ai decis să scrii singur conținutul pentru site-ul web pe care l-ai creat? Excelent, dar ... întrebarea este: cum vizitatorii Tăi percep acest conținut?
Tu percepi compania ta într-un mod diferit de clienții tăi: ești mândru și dorești să-ți prezinți succesele. Vizitatorul tău, foarte probabil, accesează a cincea sau a zecea pagină a site-ului tău, care începe de la „Compania noastră este prezentă pe piață de … Prestăm servicii la cel mai înalt nivel ...” etc.
În locul unui text plictisitor, prezintă clienților ce avantaje vor obține, alegând compania ta, care este punctul ei forte care o evidențiază de concurenți. Demonstrează ce posibilități decurg din colaborarea cu Tine și convinge clientul să aleagă oferta ta. Avantajele trebuie prezentate într-un mod plăcut ochiului.

  • Scrie o listă a beneficiilor pe care clientul le va obține, dacă va alege oferta Ta.
  • Prezintă avantajele într-un mod plăcut ochiului, de ex.: în puncte, cu o interlinie largă sau cu elemente grafice.
  • Lista de avantaje o poți evidenția cu un subtitlu de ex.: „De ce merită să alegi serviciile noastre”

 

2. Creează o descriere atractivă

Pagina principală trebuie să includă doar o scurtă informație despre domeniul de activitate a companiei. Pentru a oferi mai multă informație, poți folosi pagina „Despre noi” sau „Despre companie”. Dacă utilizatorul va dori să afle mai multe, va această pagină.
Clienții nu citesc descrierea de la început până la sfârșit. Mai degrabă ei „scanează” textul căutând cea mai importantă informație.
Merită, însă, să Te stărui să scrii într-un mod plăcut pentru ochi. Pentru a îmbunătăți conținutul de pe pagina Ta, evită șirurile lungi de text și fonturile grele. Creează descrieri scurte din câteva fraze, subliniate cu subtitluri.
Desparte pagina în secțiuni, include elemente grafice, imagini și pictograme. Scopul Tău este să creezi descrieri, plăcute care vor face ca vizitatorul să ajungă la sfârșitul textului înainte ca să-și dea seama că a citit totul.

  • Ai grijă ca conținutul să fie lizibil.
  • Împarte textul cu ajutorul subtitlurilor în fragmente scurte de descrieri, utilizează punctările.
  • Aplică stilul bold pentru cuvintele și frazele importante.
  • Include elemente grafice: poze și pictograme.

 

 

3. Include un apel la acțiune pe site-ul web

Chiar dacă creezi o pagină simplă, amplasează un apel la acțiune (eng. Call To Action). Imaginează-ți că clientul a găsit pagina Ta web, a analiza beneficiile care decurg și este pregătit să te sune pentru a afla mai multe. Ușurează viața utilizatorului și amplasează un apel la acțiune. De exemplu: „Dacă ai întrebări, sună (și indică numărul de telefon ca link). Butonul cu apelul la acțiune poate fi amplasat sub descrierea avantajelor. Poți amplasa alături și opiniile clienților satisfăcuți.

  • Amplasează pe pagină un buton sau un link cu un apel la acțiune.
  • Butonul amplasează-l sub enumerarea listei de avantaje
  • Amplifică acțiunea butonului cu opiniile clienților sau garanția satisfacției

 

4. Ai grijă de opinie

La sigur ai făcut nu doar o singură cumpărătură online și ai citit multe opinii, ai verificat produsul, compania, ... La alegerea ofertei, mai întâi îți definești cerințele proprii. Dacă după definirea cerințelor, numărul de opțiuni continuă să fie mare, opiniile clienților decid totul.
Imaginează-ți că cauți un aparat de fotografiat iar numărul de oferte a fost redus la 5 modele. Unul din produse, deține opinii fantastice. Probabilitatea, că vei alege anume acest model, este foarte mare.
În rețeaua de Internet clientul are sute de opțiuni, pagini, companii, promoții, … Opiniile pozitive despre companie îți vor ajuta să obții încrederea clienților. Dacă vei decide să amplasezi recomandările clienților Tăi, alege-le pe cele autentice. În locul recomandărilor, poți amplasa opiniile Google.

  • Amplasează pe pagina proprie recomandările clienților Tăi
  • Prezintă brandurile cunoscute, cu care colaborezi.
  • Acumulează „steluțe” în cadrul opiniilor Google

 

5. Oferă valoare

Dacă dorești să construiești un brand propriu și un avantaj competitiv, demonstrează vizitatorilor că ești expert în ceea ce faci. Oferă-le ceva valoros, ceva ce-i va face să-și reamintească de compania Ta și să se întoarcă la pagina Ta.

Aceasta poate fi oferirea sfaturilor gratuite, care îi vor ajuta pe clienți să-și rezolve problemele. De exemplu, oferi servicii în hidraulică și știi că pentru mulți clienți sezonul de încălzire implică multe probleme cu aragazul, radiatoarele, supapele blocate, .... Adaugă pe pagina proprie sfaturi pentru prevenirea acestor probleme. Poți administra un blog care la sigur îți va oferi un șir lung de avantaje importante.

Poți face încă un pas, propunând clienților să lase adresa de e-mail iar Tu îi vei aminti despre aplicarea acțiunilor de conservare la momentul potrivit. Datorită acestei acțiuni, vei obține încrederea clienților și vei începe să creezi o relație, iar când va apărea o problemă adevărată..., clienții vor ști la cine să se adreseze.

  • Amplasează pe pagina proprie conținut de valoare de ex. sfaturi gratuite, video, ebook-uri
  • Asigură-te că bonusul răspunde la așteptările clienților Tăi.

La lista de recomandări, de mai sus, voi mai adăuga optimizarea SEO - ajustarea site-ului web la cerințele motoarelor de căutare (ex.: Google), pentru ca clienții Tăi să te poată ușor găsi în rețea. Optimizarea SEO însă este un capitol mare, despre care am scris un articol separat - „Cum poziționezi o pagină web - optimizarea site-ului pentru SEO”.

 

BENEFICIAZĂ

-50% pentru site în WebWave

AFLĂ MAI MULTE

Află cum creezi un site web?

Acest site utilizează module Cookies.