CFPW

Cum Faci o Pagină Web

38 de idei verificate pentru promovare site
30 de idei verificate pentru promovare site - SEO și rețele de socializare
07 decembrie 2018

Aceasta este lista de 30 de idei pentru promovare site-ului tău în rețea. Utilizează-le pentru a atrage noi clienți pe site-ul tău, brandul tău va deveni mai bine cunoscut, iar pagina ta web va obține o poziție mai bună în Google! Vei găsi pe listă atât soluții simple cât și idei care necesită mai mult timp și angajare. Creează un plan de promovare a site-ului și implementează-l pas cu pas.

Conținut:

  1. Creează un site web bine optimiziat

  2. Creează conținut valoros pentru utilizatorii tăi

  3. Promovează-ți site-ul cu ajutorul conținutului vizual

  4. Promovează-ți site-ul pe social media

  5. E-mail marketing pentru a reaminti utilizatorilor de site-ul tău

  6. Lansează o campanie de link building

  7. Analizează și îmbunătățește

  8. Concluzie

 

Creează un site web bine optimizat

Înainte de a începe să promovezi site-ul propriu îți recomand să verifici dacă site-ul este bine pregătit. Promovarea unui site prost proiectat nu este o idee bună. Asigură-te că site-ul tău este intuitiv, nu conține erori, este optimizat pentru dispozitivele mobile, iar meta-titlurile și meta-descrierile nu lipsesc de pe subpaginile tale. Programul WebWave te va ajuta să creezi un site bine optimizat pentru dispozitivele mobile, chiar dacă nu ai cunoștințe IT. Ce înseamnă un site bine optimizat?

  1. Optimizează site-ul pentru dispozitivele mobile

  2. Conectează un domeniu web la site-ul tău (e mai important decât crezi).

  3. Conectează un certificat SSL la site-ul tău - acesta a devenit un standard Google. Fără el nu vei apărea în rezultatele Google

  4. Ai grijă ca subpaignile site-ului să se încarce repede. Atrage atenție la imagini. Pentru că de obicei acestea ocupă cea mai mare parte din volumul de date ale site-ului.

Îți recomand să folosești lista mea gratuită de verificare a site-ului tău web.

 

Creează conținut valoros pentru utilizatorii tăi

Conținutul reprezintă baza campaniei tale de promovare a site-ului online. Utilizatorii nu-ți vor vizita site-ul dacă nu vor găsi ceva interesant. Mai jos am enumerat câteva idei importante care te vor ajuta să creezi un content unic și valoros.

  1. Creează pe site-ul tău niște ”Lead Magnet” - conținut care atrag utilizatorii: ebook-uri, liste de tool-uri, un calendar, tutoriale și așa mai departe.

  2. Recenzii, comparații, ranking-uri - creează-le și publică-le în rețelele de socializare și site-uri de specialitate. Ajută-ți utilizatorii să facă decizii bune - aceasta este cea mai bună formă de promovare de site-ului tău.

  3. Creează o secțiune FAQ pentru a scrie articole optimizate SEO - răspunsuri la cele mai frecvente întrebări. Verifică ce caută clienții tăi și folosește întrebările acestea că cuvinte cheie.

  4. Lansează un Case Study și prezintă modul în care serviciile tale îi ajută pe utilizatorii / clienții tăi. Prezintă avantajele, pe care le oferi în cadrul colaborării.

  5. Scrie o recenzie a celor mai bune produse pe care le utilizezi tu sau clienții din industria ta.

  6. Actualizează frecvent conținutul de pe site-ul tău. Google practică o promovare a site-urilor cu conținut proaspăt.

  7. Găsește cel mai popular articol din sectorul tău. Scrie un articol asemănător la subiectul respectiv cu informații actuale, prezintă-ți opinia proprie.

  8. Arată culisele! Nimic nu atrage așa de bine ca o istorie prezentată din culise. Prezintă afacerea ta dintr-un alt unghi de vedere, povestește cum îți faci jobul, descrie ce probleme întâlnești, care au fost greșelile tale. Ar fi bine ca totul să fie în forma unui material video.

  9. Creează un calendar care va fi util pentru clienții tăi - da acesta este de asemenea conținut. De exemplu, în industria instalatiilor de încălzire - o reamintire a lucrărilor de conservare înainte de perioada rece a anului, verificarea nivelului apei; în agricultură - termenii pentru sădirea culturilor, aplicarea îngrășămintelor sau efectuarea lucrărilor de îngrijire.

  10. Încurajează utilizatori să-și lase opinia, să comenteze conținutul site-ului

 

Promovează-ți site-ul cu ajutorul conținutului vizual

Deși pare la prima vede o repetare a ideilor din capitolul anterior, de fapt e mult mai diferit. Pentru că conținutul vizual este mult mai plăcut pentru utilizatori și pentru că vizualul poate deveni o parte importantă a imaginii site-ului tău. Acestea sunt motivele pentru care însăși forma vizuală face diferență. Vezi mai jos câteva idei importante în promovarea site-ului tău cu ajutorul contentului vizual.

  1. Creează un mem sau un citat motivațional și distribuie-l în rețelele de socializare.

  2. Îți place să faci imagini? Oferă posibilitatea de descărca o galerie cu imagini în schimbul unui link către site-ul tău (așa procedează freepik).

  3. Creează un infografic sau o instrucțiune grafică și public-o pe Facebook, Pinterest, Instagram (poți folosi programul gratuit www.canva.com).

  4. Creează o grafică haioasă cu o glumă din industria ta. Ține minte să-ți amplasezi logo-ul în această grafică și să o distribui în rețelele de socializare.

  5. Adaugă un film pe Youtube (poate fi o prezentare a companiei, o prezentare a produsului, recomandările din domeniul în care activezi). Un film simplu de promovare poate fi creat chiar și cu ajutorul unui telefon mobil, cu ajutorul aplicației quik.

 

Promovează-ți site-ul pe social media

Social media este un canal pe care nu-l poți ignora. Și nu te limita doar la Facebook. Există o mulțime de rețele de socializare, unele chiar foarte specifice, ca de exemplu Linkedin - o rețea de socializare orientată spre mediul de afaceri.

  1. Găsește niște grupe pe Facebook ce țin de subiectul site-ului, industriei în care activezi și oferă ajutor. Utilizatorii te vor găsi când vor avea nevoie de serviciile pe care le prestezi.

  2. Scrie articole la subiecte specifice domeniului tău și invită utilizatori să lase comentarii și să acorde întrebări. Google practică o promovare site-urilor care înregistrează o interacțiune avansată cu utilizatorii.

  3. Dacă vei crea conținut / articole valoroase adaugă un buton ”Distribuie” pe subpagina articolului, pentru promovare site-ului / articolului.

  4. Invită clienții să lase opinii, recenzii scurte pe Google și să-ți recomande compania. Oferă-le reduceri ca mulțumire și creează-ți o imagine pozitivă în căutările locale.

  5. Încurajează clienții să lase opiniile sale pe Fanpage-ul companiei tale de pe Facebook.

  6. Creează un cont Disqus și comentează articole (fără a face spam - nu trebuie să lași link-uri către site-ul propriu. Dacă vei oferi răspunsuri de valoare clienții potențiali îți vor găsi profilul cu siguranță.

  7. Organizează un stream pe Youtube pentru a îmbunătăți imaginea ta de brand.

  8. Folosește reclama de pe Facebook pentru o promovare site-ului eficientă. O poți face și pe cu ajutorul sistemului Google Adwords.

 

E-mail marketing pentru a reaminti utilizatorilor de site-ul tău

Adevărul este că utilizatorii tăi au nevoie uneori de o reamintire. Și mesajele e-mail reprezintă o opțiune importantă pentru a-i face să revină pe site pentru a vedea ce e mai nou. Reamintesc că în acest moment ne reîntoarcem la conținut - fără el nu vei face mare lucru.

Dacă te îngrijorezi despre modul în care vei efectua expedierea masivă a mesajelor newsletter nu te alarma pentru există platforme speciale pentru chestia asta: Mailer Lite și Fresh Mail.

Te previn însă să nu fii prea sâcâitor - nu le expedia prea multe mesaje, pentru că îi poți irita și vei ajunge în folderul SPAM. Mai jos vei găsi câteva idei de a acumula o bază de adrese e-mail pentru a aplica într-un mod eficient campania ta de e-mail marketing. 

  1. Adaugă un link către site-ul tău în subsolul mesajelor e-mail cu o invitație de a vizita site-ul.

  2. Oferă utilizatorilor posibilitatea de a se înscrie la un newsletter și creează o bază de clienți potențiali (poți folosi ”Lead magnet” pentru genera inscripții).

  3. Aplică e-mail marketing! Cere permisiunea clienților tăi să le expediezi mesaje e-mail și informează-i despre produse noi, oferte speciale și așa mai departe. Aceasta este o metodă eficientă de promovare site-ului, de a invita utilizatorii să revină. Suplimentar clienții care au încredere în tine sunt mult mai înclinați să cumpere încă ceva, dacă vor primi așa o propunere. Dacă semnezi contracte, adaugă o rubrică în care ceri adresa de e-mail și consimțământul de a primi informații în conformitate cu GDPR.

 

Lansează o campanie de link building

Campaniile de link building reprezintă o componentă importantă a promovării site-ului în cadrul căutărilor Google. Mai jos am enumerat câteva idei importante pe care le poți realiza în cadrul acestor campanii.

  1. Creează un cont în Google compania mea. Vei putea adăuga primul link către site-ul tău.

  2. Adaugă anunțuri pe site-urile de tipul OLX cu un link către site-ul tău.

  3. Publică link-ul către site-ul web în rețelele de socializare - știu că sună banal, dar de multe ori se întâmplă ca pe fanpage-ul site-ului să lipsească link-ul către site. Prezintă-ți site-ul și pe propriul profil de pe Facebook.

  4. Participă la un link party pe Facebook (pe multe grupe sunt anunțate zilele, în care poți efectua o promovare site-ului propriu și să adaugi un link către pagina web proprie).

  5. Propune partenerilor tăi de afaceri un schimb de link-uri, pentru promovare site-ului SEO.

  6. Roagă-i pe furnizorii tăi să publice un link către site-ul tău.

 

Analizează și îmbunătățește

O dată ce ai ajuns la acest punct cred că ai înțeles că există chiar multe idei de promovare. Adevărul este însă că fiecare afacere, blog, domeniu este specific și eficiența metodelor prezentate mai sus va fi diferită. Din această cauză este extrem de important să conectezi la site module de analiză pentru a alege ceea ce ți se potrivește mai bine.

Îți recomand următoarele opțiuni de analiză:

  1. Conectează-ți site-ul la modulului Google Search Console și vezi care sunt cele mai căutate cuvinte cheie, cele mai accesate subpagini în cadrul căutărilor Google

  2. Conectează-ți site-ul la Google Analytics pentru o viziune mai amplă a traficului de pe site-ul tău, sursele acestuia și a modului în care se comportă utilizatori pe site.

 

Concluzie

Am prezentat în acest articol o mulțime de idei pentru promovarea online. Însă înainte de a le implementa este necesar să efectuezi primul pas - crearea unui site web. În acest scop îți recomand platforma WebWave. Creează gratuit site-ul și lansează-l în condiții avantajoase.

 

CREEAZĂ O PAGINA WEB GRATUIT

 

BENEFICIAZĂ

-50% pentru site în WebWave

AFLĂ MAI MULTE

Află cum creezi un site web?

Acest site utilizează module Cookies.