CFPW

Cum Faci o Pagină Web

Când este momentul potrivit pentru a crea un site web?
Menținerea Site-ului Web Sigur și Actualizat
05 octombrie 2023

Astăzi avem de-a face cu o tendință de digitalizare. Toată lumea (inclusiv liderii de afaceri) își dorește să fie acolo. Cu toate acestea, este necesar să se distingă așa-numitele „Modă” din nevoia reală de a crea un site web. Prezența online trebuie să corespundă nivelului de dezvoltare a afacerii. Potrivit Google, o companie poate apărea online în următorii pași.

 

Lista de afaceri

În situațiile în care conduceți o afacere mică sau oferiți anumite servicii după programul de lucru - de exemplu consultanță SEO. În primul rând, trebuie să vă înregistrați pe listele de companii de pe site-urile web corespunzătoare. De exemplu, Google Listing - un registru gratuit unde vă puteți înregistra compania. Cea mai importantă întrebare este: clientul tău te caută pe Google, alt motor de căutare sau alt site web? De exemplu, dacă oferiți servicii hoteliere, TripAdvisor este o alegere mai bună.

 

 

Retele sociale.

În general, ne aflăm în prezent într-o etapă de dezvoltare a Internetului în care rețelele sociale sunt centrul prezenței online. Aici avem multă interacțiune cu clienții - un lucru foarte important pentru care luptă companiile și uneori uită că rețelele sociale sunt de fapt pentru ca utilizatorii să se întâlnească social, și nu să urmărească tot felul de reclame (mai subtile și nu atât de subtile). Nu cu mult timp în urmă (acum un an în cazul Facebook) a fost posibil chiar să se integreze un magazin online cu un site web.

 

Mai mult, gestionarea unui cont sau a unui profil pe o rețea de socializare este mult mai ieftină și mai ușoară decât gestionarea unui site web. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la problemele de compatibilitate, multe probleme de securitate, servere și alte detalii tehnice. De aceea multe întreprinderi mici se opresc la acest nivel și se simt foarte confortabil din cauza raportului cost-vânzare. Deși acum pe multe piețe acest instrument nu este suficient, chiar și în stadiul de începere a unei afaceri.

Și un ultim detaliu: nu am auzit de vreo companie care să treacă la următorul nivel (dezvoltare site) și să-și închidă conturile de rețele sociale. Social media este un instrument la care se poate lucra mult.

 

 

Site-ul web.

Necesitatea unui site web personal apare atunci când rețelele sociale par să „nu ofere tot suportul necesar” pentru interacțiunea completă cu clientul. În special, aceasta înseamnă:

  • Clienții nu au încredere în compania ta pentru că nu ai un site web.
  • Ai ajuns la concluzia că trebuie să ieși în evidență pentru a crea o imagine de marcă mult mai largă cu site-ul tău.
  • Ați ajuns la concluzia că aveți nevoie de o anumită independență pentru a avea control complet asupra conținutului, securității și aspectului. 


Cel mai important motiv:

Ai ajuns la concluzia că trebuie să atragi mulți clienți în afacerea ta, că o listă de afaceri și rețelele de socializare nu sunt suficiente. În acest caz, este un anumit model numit „pâlnie de vânzări”. De exemplu, atunci când scrieți un articol bun pentru un blog al companiei, veți cheltui ceva timp și bani. Acest articol va fi găsit de potențialii clienți folosind un motor de căutare (de exemplu, Google) sau alte mijloace (de exemplu, Recomandat pe o rețea socială). Acesta va fi cazul, de exemplu, atunci când potențialii clienți caută informații care îi vor ajuta să-și îmbunătățească performanța SEO. Acest lucru va asigura că articolul atrage un anumit număr de utilizatori pe site-ul dvs. Din acest număr de utilizatori care ajung pe site-ul tău, un anumit procent, de exemplu, se va înregistra, iar unii (de obicei 1% din numărul total de vizitatori ai site-ului) chiar vor „cumpăra” (nu neapărat în aceeași zi) .

 

Sarcina este de a face această schemă cât mai eficientă. Acest lucru este posibil chiar și pentru întreprinderile mici cu un buget limitat sau site-ul personal.

Totuși, să nu uităm că realitatea este crudă. Prin urmare, pentru ca programul să fie eficient, puteți lucra la el o perioadă lungă de timp (de obicei peste 4 luni, și uneori chiar și peste un an). În plus, există o nevoie constantă de a lucra la SEO, UX, conținut pentru a menține schema să funcționeze eficient în mod continuu. Vestea bună este că toată această poveste dă roade de obicei - deci un „sfârșit fericit”.

 

 

Aplicație de mobil

Ultima, cea mai avansată etapă de stabilire a prezenței pe Internet este crearea de aplicații. Nu este vorba doar despre posibilitatea ca utilizatorul să acceseze rapid serviciile fără a deschide un browser: ceea ce este important este capacitatea de a colecta date (de exemplu, date GPS) pe care le putem procesa folosind tehnologie avansată pentru a ne îmbunătăți propriile servicii. Dar nu toți utilizatorii au nevoie de acest nivel de interacțiune. Prin urmare, cred că unii manageri de marketing supraestimează ușor rolul serviciilor atunci când, de exemplu, sugerează descărcarea unei aplicații pentru un club de fitness clienților care o vizitează de maximum 10 ori pe an. Aplicația mobilă creează evident o anumită imagine a unei companii care este bună din punct de vedere tehnologic. Poate chiar impresiona pe cineva din conducerea companiei. Cu toate acestea, întrebarea rămâne câți utilizatori vor beneficia de pe urma acestei aplicații și cât profit poate genera aplicația mobilă. În opinia mea, trebuie să existe argumente și obiective de afaceri foarte serioase pentru a crea o aplicație.

 

 

Rezumat

În sfârșit, aș dori să subliniez că utilizatorii nu sunt încă obișnuiți cu aplicațiile mobile.

80% dintre utilizatori nu folosesc aplicații descărcate. (Sursa: Povestea aplicativă). Cele mai des descărcate aplicații sunt jocurile, aplicațiile de social media sau aplicațiile care rezolvă o problemă practică - de exemplu, Google Translate.

 

CREEAZĂ O PAGINA WEB GRATUIT

 

 

 

BENEFICIAZĂ

-50% pentru site în WebWave

AFLĂ MAI MULTE

Află cum creezi un site web?

Acest site utilizează module Cookies.