CFPW

Cum Faci o Pagină Web

Alegerea unei agenții de web design
Agentie de web design (1)
14 decembrie 2017

După ce am pregătit tema pentru acasă și am decis că avem nevoie de o agenție de web design, putem începe căutarea unei astfel de agenții. Subliniem că Agenția de web design este un partener strategic. Deoarece:

  1.  Importanța marketingului în internet crește in fiecare an.

  2. Agenția de web design va răspunde de cea mai mare parte a marketingului în internet. Mai exact, merge vorba despre executarea paginii web, deservirea ei, și alte servicii adiționale.

 În final, concludem că agenția web va răspunde o mare parte marketingului întreprinderii. Agenția de web design este un partener strategic în activitățile de marketing.

În acest articol vom descrie cele mai utile practici în alegerea unei agenții de design web.

Unde putem găsi o agenție de web design:

O situație ideală ar fi dacă am primi o recomandare demnă de încredere asupra partenerului de afaceri perfect. Însă dacă nu avem acest gen de recomandări va fi necesară să ne trudim pentru a găsi ceva potrivit pentru noi.

Primul lucru pe care putem să-l facem este analiza concurenților. Merge vorba de vizitarea paginilor web ale concurenților și identificarea agențiilor web cu care ei colaborează. Numele agenției și linkul spre site-ul agenției sunt de obicei situate în subsolul paginii.

O lată posibilitate este de a căuta în motoarele de căutare, de exemplu Google. Rezultatele căutării, pot să ne ofere careva sugestii despre eficiența acțiunilor de SEO ale agenției.

 

Analiza paginii web ale agenției.

Cel mai important lucru asupra căruia trebuie să ne concentrăm este funcționalitatea pagii web. Pagina web este un interface, un mijloc de comunicare cu utilizatorul paginii, și trebuie să răspundă la nevoile utilizatorului. Aspectul grafic al paginii este foarte important numai în cazul când utilizatorul a vizitat pagina web fără nici un scop.

Aceasta nu înseamnă că aspectul grafic al paginii nu are nici o importanță. La sigur aspectul exterior al paginii nu trebuie să fie primitiv și banal. Personal aș adăuga că designul paginii trebuie să fie super, mega clar și simplu. Acesta va facilita dezvoltarea ulterioară a paginii, și va îmbunătăți experiența utilizatorului.

Nu există obligația ca proiectul paginii web ale agenției să coincidă cu concepția paginii proprii. Fiecare gen de business are specificul său și cerințele sale.

Pe pagina web ale agenției căutăm informația de care avem nevoie. Cu cât mai repede am găsit informațiilor necesare cu atât mai bine. La fel putem analiza funcționalitatea site-ului la diferite dimensiuni ale ferestrei browserului. Cele mai importante informații sunt:

  • Opiniile clienților. Acest gen de informație dacă există pot fi verificate prin contact direct al persoanelor din întreprinderea client. Nu există garanții ca clienții agenției vor răspunde la contact, însă încercarea merită . Adițional putem căuta opinii despre agențiile de web-design pe paginii ca https://www.google.ro/, https://ro-ro.facebook.com/.
  • Informația despre agenție: adresa, numărul de telefon, informația despre echipa de specialiști, anul înființării întreprinderii. Anul înființării și numărul de specialiști ne sugerează stabilitatea cu care agenția activează. Dacă echipa de specialiști este prezentată într-un mod detaliat, putem face careva concluzii despre calitatea serviciilor oferite. Cu cât mai extinsă este echipa cu atât mai puțin lucru va fi externalizat, cu atât mai bine va fi controlat calitatea serviciilor.

  • Portofoliu - cel mai important lucru pe care-l căutăm. Mai jos voi descrie în mode detaliat aspectele importante ale analizei portofoliului:

 

Analiza portofoliului:

Portofoliul include paginile web pe care agenția le-a realizat. Aceasta reprezintă cel mai important argument în suportul competenței agenției. Paginile web trebuie să fie active. Desigur verificăm dacă aceste pagini sunt într-adevăr realizate de agenția dată. În subsolul paginii vom căuta informațiile despre autorul paginii.

Ideal ar fi să găsim proiecte asemănătoare cu concepția paginii proprii, din perspectiva funcțiilor, industriei, sarcinilor pe care pagina le execută. În cazul în care nu găsim ceva asemănător, vom analiza potențialul general al agenției, experiența sa de lucru în diferite ramuri ale economiei, și cu clienți diferiți. Cu cât mai bogat este experiența agenției, cu cât mai mult ne impresionează funcționalitatea, experiența de utilizator al paginilor create cu atât mai bine. Specializarea agenției în realizarea proiectelor asemănătoare proiectului nostru reprezintă un avantaj.

Ce nu trebuie să întâlnim pe pagina agenției:

  • Publicitate de tip Google AdSense

  • Greșeli gramaticale

O adresă de subdomeniu de tip: AgentieWebDesign.ucoz.ro, sau AgentieWebDesign.webnode.ro

Dar dacă considerați că prețul agențiilor de design este prea mare, atunci puteți crea o pagină web în Webwave. Fă click aici pentru a afla mai multe,

În acest articol vom continua descrierea practicilor utile aplicate în situațiile când avem nevoie să alegem o agenție de web design:

 

Contactul cu agenția:

Primul contact cu agenția este foarte important. În baza timpului de răspuns și limbajului de comunicare putem aprecia profesionalismul agenției.

Dacă compania se află în orașul nostru, putem vizita biroul agenției, și cunoaște mai bine echipa agenției. Dacă acest lucru nu este posibil, colaborarea la distanță este destul de eficientă.

 

Managerul de proiect

Managerul de proiect este o persoană foarte importantă. Lipsa unui manager de proiect, a unei ”punct unic de contact” va îngreuna mult colaborarea. Managerul de proiect răspunde de intermedierea dintre client (nevoile, sarcinile de business) și echipa de specialiști (executarea tehnologică a proiectului). Cu cât mai bine managerul de proiect va înțelege sarcina, nevoile de business ale afacerii cu atât mai eficientă va fi realizarea concepției paginii web. Răspunsurile rapide și detaliate ale managerului de proiect, sugerează un nivel înalt de competențe.

Un manager de proiect bun trebuie

  • să aibă cunoștințe vaste în executarea paginilor web,
  • să fie foarte orientat spre afacere,
  • să demonstreze interes asupra specificului și nevoilor afacerii pe termen mediu și lung;
  • să înțeleagă modul în care businessul funcționează.

 

Soluția

Crearea unei pagini web reprezintă doar începutul activităților de marketing în rețea. Un site are nevoie de promovare în cadrul rezultatelor motoarelor de căutare, și modernizări periodice ale aspectului grafic. Important este potențialul de dezvoltare a paginii web o dată cu dezvoltarea afacerii. Agenția trebuie să aibă capacitatea de susține activitatea paginii pe termen lung. În special acest lucru se referă al primele săptămâni de funcționare a paginii, când există riscul depistării unor neajunsuri importante ale site-ului.

Un avantaj îl reprezintă situația când agenția de web design demonstrează o abordare complexă a sarcinii de afaceri, oferă servicii suplimentare de suport a site-lui, de promovare a paginii web prin intermediul instrumentelor SEO, servicii de hosting, oferă un domeniu. În acest mod, un singur partener va fi responsabil pentru deservirea paginii web. Pe de altă parte o gamă de servicii prea largă poate sugera calitatea joasă a serviciilor. Pentru a supraviețui, o agenție nu are nevoie de a elabora aplicații pentru smartphone, însă competențele în domeniul SEO sunt extrem de importante.

Un semn de alarmă îl reprezintă încercarea agenției de a realiza pagina în baza unor modele deja existent. Pentru a realiza o pagină în baza unui șablon nu este nevoie de o agenție de design web. De obicei modele de acest gen limitează dezvoltarea paginii (funcțională și grafică). Suplimentar codul acestor modele pot include anumite greșeli, neajunsuri. Cu cât mai neobișnuită este scopul funcționalitatea, aspectul grafic al paginii cu atât mai simplă, mai abstractă, mai puțin dezvoltată trebuie să fie baza pentru crearea paginii web. Pe de altă parte cu cât mai mult efort necesită adaptarea bazei pentru sarcina site-ului, cu atât mai mult creșt costul proiectării.

 

Aspectele juridice:

Cu cât mai amănunțit este contractul cu atât mai puține posibilități deține agenția de web design pentru a se eschiva de la îndeplinirea sarcinilor prescrise. Obiectivele tehnice sunt cea mai importantă parte a contractului, deoarece include ceea ce trebuie să realizeze. Un semn de alarmă îl reprezintă situația când clientul este nevoit să descrie obiectivele tehnice de unul singur. De obicei clienții nu au cunoștințele necesare pentru acest lucru, și au nevoie de un suport solid al managerului de proiect.

Un alt aspect important al contractului îl reprezintă drepturile de proprietate, asupra paginii web, domeniului, … Compania Dvă. trebuie să fie unicul proprietar al paginii web. În contract vor fi specificate condițiile de transmitere a parolelor, denumirea și datelor de contact a furnizorului serviciilor de hosting, …

 

Prețul

Acordul de colaborare cu agenția de design web trebuie să includă informația despre costurilor totale, și despre elementele costurilor, variabilele de care depinde.

Desigur nu este de dorit economisirea banilor pentru proiectul paginii web, în special în defavoarea potențialului de dezvoltare a paginii web. Pe de altă parte implementarea tuturor ideilor la etapa de creare a site-ului web este la fel imposibilă. O agenție de web cu experiență va fi în stare să identifice funcțiile strategice și să utilizeze eficient bugetul limitat. O pagină web are mereu posibilitatea de a fi modernizată și îmbunătățită. La etapa de creare a paginii se decide doar dacă modificările vor solicita schimbări profunde ale întregii pagini sau nu, respectiv și costurile acestor schimbări.

 

Verificarea

După convorbirea cu reprezentatul agenției, merită a verifica informația obținută despre tehnologiile aplicate (dacă alte agenții aplică tehnologii asemănătoare, dacă soluțiile propuse sunt eficiente), prețurile domeniului și serviciilor de hosting, eficiența instrumentelor de marketing, … În acest scop este de ajuns de a verifica paginile web ale furnizorilor de servicii, opiniile utilizatorilor pe forumuri.

 

 

BENEFICIAZĂ

-50% pentru site în WebWave

AFLĂ MAI MULTE

Află cum creezi un site web?

Acest site utilizează module Cookies.