Expresiile LSI, adică indexarea semantică latentă, sunt expresii care ajută algoritmii motoarelor de căutare să înțeleagă mai bine despre ce este vorba exact site-ul dvs. Ori de câte ori creezi conținut nou, folosești aceste expresii fără să-ți dai seama.
Cuvintele cheie LSI sunt expresii și cuvinte al căror sens este legat de fraza principală a unui anumit site web. Această conexiune completează perfect textul cu fraze care pur și simplu se potrivesc. În plus, au un avantaj foarte mare: te ajută să scrii textul, astfel încât să nu se bazeze doar pe două sau trei fraze SEO.
În primul rând, algoritmii motoarelor de căutare, la scanarea textului, caută (printre altele) expresii legate de fraza căutată. Dacă textul are destule, se pare că descrie un subiect dat mai detaliat. Aceasta înseamnă că merită să-l clasați în fruntea rezultatelor căutării.
Este demn de remarcat faptul că cuvintele cheie LSI nu sunt cuvinte cheie flexate prin coincidență. Acestea sunt expresii sinonime legate de un subiect dat. De aceea se întâmplă adesea să folosim fraze LSI fără să ne dăm seama.
Dacă site-ul tău web este despre haine, Google va ține cont de multe alte aspecte decât doar cuvintele cheie. Acest lucru se datorează faptului că totul depinde de expresiile care le înconjoară.
Să presupunem că creezi un site web despre haine. La analizarea conținutului, algoritmul Google va ține cont nu doar de fraze legate direct de haine. De asemenea, va analiza și alte fraze înrudite. Dacă Google găsește expresii precum magazin, culoare, livrare, va presupune că dețineți un magazin. În cazul cuvintelor model, modă, designer, spectacol – probabil că te referi la podiumurile de modă, în timp ce dacă textul tău include expresii precum film, regizor, artă, documentar, probabil că scrii despre un film sau un documentar despre modă .
Există trei metode simple pentru a găsi cuvintele perfecte pentru a vă completa conținutul.
Completare automată Google. După introducerea frazei principale, Google afișează automat sugestii pentru completarea propoziției. Merită să folosiți aceste fraze.
Monitorizarea competitiei. Verificați ce cuvinte sunt incluse în titlurile H1 și meta titlurile în articole similare cu ale dvs.
Căutări similare. Ori de câte ori încercați să găsiți ceva în Căutarea Google, veți vedea sugestii pentru căutări similare în partea de jos a paginii. Utilizați acest lucru pentru a crește numărul de cuvinte cheie LSI din textele dvs.
Sperăm că informațiile conținute în această postare vă vor ajuta să utilizați cuvintele cheie LSI. Vei începe să le folosești? Sau poate o faci deja? Ce cuvinte se potrivesc cel mai bine cu tema site-urilor tale? Împărtășește-ți comentariile în comentarii. Pentru a afla mai multe despre bunele practici de gestionare a site-urilor web. Vezi și alte articole de pe blog!
-50% pentru site în WebWave
Află cum creezi un site web?
Acest site utilizează module Cookies.